czwartek, 1 stycznia 2015

Święty Jan Paweł II

 
 
 
Modlitwa
 
Święty Janie Pawle II, za Twoim pośrednictwem proszę o łaski dla mnie (i moich bliźnich).
Wierzę w moc modlitwy i w Twoją zbawienną pomoc.
Wyproś mi u Boga Wszechmogącego łaski, o które się modlę… (wymienić prośby).
Uproś mi dar umocnienia mej wiary, nadziei i miłości.
Pan Jezus obiecał, że o cokolwiek w Jego imię poprosimy, to otrzymamy.
Dlatego i ja, Panie, pełen ufności, proszę Cię o potrzebne mi łaski,
za wstawiennictwem Świętego Jana Pawła II.
Wysłuchaj mnie, Panie.
 
Amen.
 
 

 
 
 
 
Wspomnienie
 
22 października Święty Jan Paweł II, papież

 
Linki:
 
 
 
 
Na podstawie sztuki Karola Wojtyły "Przed sklepem jubilera".
 
Na podstawie dramatu Karola Wojtyły "Brat naszego Boga".
Film biograficzny o życiu Adama Chmielowskiego.